Friday, September 5, 2014

සමනළීගෙන් කොල් එකක්

ආදරය කරපු නුඹට සමාව දෙන්න හදද්දිත්
බොරු කරන එක වාව ගන්න බෑ......
මම මෝඩයෙක්ද ?
නැති නම් ආදරෙයෙන් මුලා වෙලාද?
තාම තෙරුම් ගන්න බෑ...
එක්කො මාත් මගේ පාඩුවේ,
බොරුවක් කරගෙන ජිවත් වෙන්න පුරුදු වෙන්න ඔනේ..
එතකොට අනිතිමේදී මොකක් වෙයිද?
අපි බැන්දාම ජිවිතේ සාර්ථක වෙයිද ?
ඔන්න ඔය ටික හිතුනේ සමනළීගෙන් කොල් එකක් ආවට පස්සේ,

මම : හෙලෝ කියන්න ....
සමනළි : ඔය මොකද මේ දහ දොලොස් පාරක් මට කොල් අරන් තියෙන්නේ.. ඔයා දන්නේ නැද්ද මම කොල් එක අන්ස්වර් කරන්නේ නැත්තේ, මට සනීප නැති නිසා කියලා.. ඔයාට ඔච්චරම මාව විස්වාස නැද්ද..

කරපු ආදරේ වැරද්දක් වෙන්න ඇති මට හිතුනා... ඒයා අහපු දේට උත්තරයක් දෙන්න තරම් පනක් මගේ ඇගේ තිබ්බේ නෑ.. මම දුරකතනය විසන්දි කලා..

පැත්තකින් වාඩි වෙච්ච මම උදේ ඉදන් වෙච්ච දේ ආයෙත් මතක් කරන්න ගත්තා..

උදේ පාන්දර මට දාලා තිබ්බ මැසෙජ් එකෙන් මාව තිගැස්සිල  ඇහැරිලා, නිදි මත කොහේ ගියාද කියල හිතා ගන්න බැරි වෙන්න, යන්න ගියා.. වෙනදට එලාම් එක කන ගාව පහුරු ගාද්දිත් ඔහේ ගානක් නැතිව නින්ද යන මට .. ලාවට දැක්ක අකුරු ටික සැහෙන බලපෑමක් කරා. "මට සනීප නෑ, ඔලුව කැරකෙනවා වගේ. මම අද වැඩට යන්නේ නෑ".. ඔකේ මුල් වචන වලට තිබ්බේ එලාම් දහදාකටත් වඩා වැඩි බලයක්.. ඒ වෙලාවේ ඉදන් මම පිස්සුවෙන් වගේ කල් ගත කරේ.. කොල් කරා ගන්නේ නෑ,එතකොට තවත් ඔලුව පිස්සු නටනවා බාත් රූම් එකට ගිය වෙලාවක වැටිලවත්ද..තවත් මොලේ කුරුවල් උනා, උදේ ඉදන් මම ඔෆිස් එකෙත් වැඩක් කරෙත් නෑ, කොල් එකක් එනකල් බලන් හිටියා..... මදෑ ආපු කොල් එක ...

උදේ ඉදන් වෙච්ච හැම සිදුවිමක්ම ඔහේ  මැවිලා ගියා ඇස් ඉස්සරහාම.. අනේ ඔයාට මගේ හිත කියවන්න පුලුවන් වුනා නම්.. මම කියන දේ තෙරුම් ගන්න පුළුවන් වුනා නම්. ඔයාට ඔයාගේ හිතේ තියන හැම දේම මට කියන්න පුලුවන් උනා නම්, ඔහොම ඉද්දි මට කවියක් ගලා ගෙන ආව කටට නිකන්ම.

නොතරේ නුඹට හද ගැසෙනා රාවේ මගේ
දුවනා ප්‍රේම ගිනි දැල් මගේ ලේ අතරේ
කලබල වෙමිය හැරුනත් නුඹ දුරු කතරේ
නැවතිය නොහැක පෙම මගේ ගලනා ඇතුලේ

නුඹ උණ ගැනී ඉන්නා බව කීව සැනින්
දැල්වුනි මගේ පපු කුහරෙම පරම දුකින්
අසලා දැන ගන්න සැප දුක නුඹේ කටින්
ඇමතුවේ සිය දහස් වර නුඹ, එයය ඉතින්

අමතා අසන්නට පෙර කොහොමද නුඹට
"උබ" සැක කරා මගේ පතිවත පර බල්ල
ඒ වැනි වදන් ලෙස හදවත, ඇනි හෙල්ල
තාමත් ලේ ගලයි, නෑ හදවත මෙල්ල

මගේ පන නුඹය, නැහෑ අරමුණු වෙනත් මගේ
එවුනත්, කැමති නෑ ගැරහුම් වලට නුඹේ
කල මගේ ප්‍රේමේ අහුරා ගෙන මගේ ළයේ
ඉන්නට හැකිය නුඹ අකමැති, වේ නම් ලඳේ

හැකි නම් ඉන්න .. මගේ ආදරේ වෙනස් නොවේ
සොයලා බැලුම නුඹ ගැන මගේ අයිතිය වේ..
ඒකට කැමති නැති නම් නුඹ හිමින් සැරේ
කියපන් කනට කරලා පල යන්න, ඔහේ...

නිමි.

No comments:

Post a Comment